About Me

I am Chang Jia Wang.. I got the facebook... Click HERE to add me ya... and Click HERE to see my fan page...

每次都这样!  

Posted by Pr@y Childr3n

来到PMR的后一个星期了……
好快哦……
原以为PMR过后我的生活有恢复跟平常一样,但是,我错了……
事情做好了……但是又不想打给妈妈要电脑……
早上起来原本就是Blur Blur 的啦……
回来有收拾床就好咯……
不给我动电脑?算!
答应老师的东西又不能做了咯?
结果叻?
还要我像疯人酱到处找电脑……
还好到最后找到了……
不然,我的信任度又要下降了……
>.<

This entry was posted on 23:30 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments